maandag 17 maart 2008

Squier (by Fender) Strat


Afgelopen zaterdag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik een elektrische gitaar gekocht. De bedoeling was echt alleen kijken en niet kopen..... Maar soms loopt het een beetje anders. Een leuke tweede hands gitaar. In elk geval een Fender en als ik het goed begrepen heb een Stratocaster. Ik heb er maar 99 euro voor betaald! Net even gekeken wat deze gitaar nieuw moet kosten. Volgens de catalogus ongeveer 2000 dollar! Nogal een verschil dacht ik zo. Nou is het wel zo dat de euro heel sterk staat tegenover de dollar maar toch ook weer niet zo sterk:) Nog een keer goed kijken op de guitaar en dan blijkt het toch een iets ander model te zijn: Squier (by Fender) Strat. En deze kost nieuw ongeveer 250 dollar. Matched wat beter! Het maakt mij verder niet uit. Ga er proberen wat leuks van te maken.

Geen opmerkingen:

Current date SF

OracleBlogs